کاربر میهمان، به سايت انجمن قلب و عروق و تنفس ايران خوش آمدید
 

کاربر گرامي شما نيز مي توانيد سوالات خود را مطرح نماييد .  ( پر کردن فيلدهاي * دار الزامي است )

 

   نام و نام خانوادگي :

   تـــلــفن تـمـاس :
*  پست الکترونيک :
*  پرسش :
 
 
 
   
 
 

< تمام سوالات >

پرسش

با سلام .جوانی 25 ساله هستم.بخاطر سیاهی رفتن چشم به دکتر قلب رفتم. نتیجه اکو گشادی جزئی دریچه میترال بود.40عدد وراپامیل40(روزی یکی)و40عددایمی پرامین10(روزی یکی)مصرف کردم.دیگر مشکل سیاهی رفتن چشم ندارم اما پشت سرم احساس گرفتگی میکنم.با قطع ایمی پرامین ها سردردم بهترشدولی نه کاملا.هر وقت که شربت های خلط آور مصرف میکنم سردردم شدید میشود.به نظر شما مشکل از چیست؟لطفا مرا راهنمایی کنید.

پاسخ

سلام. آیا بعد اتمام دوره داروئی به پزشک معالج خود مراجعه نمودید؟ در صورتیکه پاسخ شما "خیر" است، لطفاً شرایطی را که عنوان فرمودید را به ایشان متذکر شوید. زیرا ممکن است دوره درمان شما همچنان ادامه داشته باشد همچنین سعی کنید از نتایج مصزف شربت های خلط آور( با ذکر نام شربت)، پزشک خود را مطلع فرمائید.